Woensdag 20 augustus: Het werk klaar - Reisverslag uit Kiskinizs, Hongarije van werkvakantiehongarije2008 - WaarBenJij.nu Woensdag 20 augustus: Het werk klaar - Reisverslag uit Kiskinizs, Hongarije van werkvakantiehongarije2008 - WaarBenJij.nu

Woensdag 20 augustus: Het werk klaar

Door: Edwin & Ad

20 Augustus 2008 | Hongarije, Kiskinizs

Ook vandaag hadden we weer een lekker ontbijt gekregen van de mensen uit Kiskinizs. Na het ontbijt zijn we weer snel aan de slag gegaan. Jaap, Korstiaan, Heber en Edwin zijn naar de pastorie in Baktakék geweest om de vloer daar af te maken. De rest is verder gegaan om de laatste 10 meter van het hek rond de kerk af te maken. Hiermee waren ze rond 12 uur klaar. Jan had zo hard gewerkt (vond ie zelf ;)) en heeft daarom zijn pet, shirt en schoenen in de kliko gegooid (zie foto)! De rest van de middag hebben ze lekker in de zon gelegen (30+ graden) of zichzelf op een andere manier vermaakt. Er kwam tussen de middag een dame uit het dorp die studeert voor manicure. Zij heeft de nagels van de meiden mooi gemaakt met allerlei lakjes en glitters. Diegene die naar Baktakék gingen hebben daar eerst nog een klein stukje onderplaten gelegd en daarna de ondervloer erop gelegd. Hierna zijn ze begonnen aan het leggen van het laminaat. Hiermee zijn ze tot ongeveer 15:45 bezig geweest. Ze hebben flink doorgewerkt en nu is het daar dan ook klaar! Tussendoor kregen ze van de dominee die in de pastorie woont nog wat lekkers te eten. Om 18:00 stond er in Kiskinizs weer een lekkere avondmaaltijd klaar, deze bestond uit een goed gevulde groenten-/aardappel-soep met veel stukken vlees. Het avond programma zal bestaan uit een bonte avond die door de Nederlanders is georganiseerd. Het thema is een geïmproviseerde modeshow. Morgen hier meer over. Fijne avond gewenst vanuit een mooi zonnig en minder mugrijk Hongarije! (Er is gespoten door een vliegtuig met insecticide!)

• 20 Augustus 2008 - 19:37

Margreet:

Werken, werken, eten drinken en gelukkig ook nog vrije tijd.
    Geniet ervan en misschien is er nog tijd voor het spel citroen-citroen!!!

Groetjes Margreet

• 20 Augustus 2008 - 20:18

Bas En Annita:

Leuk om te lezen en te zien hoe jullie het daar maken.We zien dat jullie met elkaar heel wat mans zijn.geweldig hoor!
    groeten Bas en Annita

• 20 Augustus 2008 - 20:38

Fred:

"Na gedane arbeid is het goed rusten" geniet ervan vanavond! volgens mij hebben jullie het verdiend..
    k`ben erg benieuwd naar alle enthousiaste verhalen! als jullie terug zijn plannen we snel een evaluatieavond.

• 20 Augustus 2008 - 20:45

Dsvds:

Hee, trots op jullie! Gefelicitaart!!

• 20 Augustus 2008 - 20:56

Zuslief:

He pau, wat een schitterende nagels, neem je ze heelhuids mee, dan ruilen we ;-)Iedereen: Jullie zijn echte kanjers... Gaaf dat jullie dit over hebben voor je medemens! Hadden ze dat spuiten niet eerder kunnen doen voor jullie :-)!! Zusjes, ik mis jullie... hoop jullie zondag met open armen te kunnen omhelzen en anders maandagavond tijdens de BBQ van ons zusje....
    Kus zus.....

• 20 Augustus 2008 - 21:30

Rini:

Wat fijn om te zien dat de werkvakantie geslaagd is. niet dan??
    Gefeliciteerd allemaal met jullie inzet.
    He Jan neem die pet en shirt mee naar Nederland dan zal ik ze inlijsten,
    kunnen we die in Voorpost neerhangen als aandenken.
    Pauline en Elouise laat die mooie nagels zo als ze zijn kan ik ze met eigen ogen zien, hahahaha.

Hartelijk groet Pa.

• 20 Augustus 2008 - 21:59

A.d.H.:

Prachtig werk verzet mensen!!! jullie hebben namens het thuisfront een pluim verdiend. Ad, je broers kunnen trots zijn op jou, Marieke en de hele rest!! En ik ben het stilletjes ook.
    Ik ben misschien wel iets te vroeg, maar reeds nu wens ik jullie een goede reis terug. Wees voorzichtig ( ha ha die moeders ook altijd) en kom weer heelhuids thuis.
    We kijken nu al naar jullie uit!Lieve knuffels van de moeder van Ad.

• 21 Augustus 2008 - 13:55

Coba,:

Werkt mien Jan, die alles, ook hard mee?
    Ik zie hem namelijk meer aan tafel, in een stoel, in het zwembad, maar dat kan toevel zijn.
    Het ligt er net aan wanneer er foto's worden gemaakt!!
    Jan, ik wil ook zo'n omheining, geen 98 mtr. maar 15 mtr. alleen 2 mtr.zo hoog.
    Zeg niet dat je niet weet hoe het moet.

Voor allemaal,
    Goede reis terug en behouden aankomst.

• 21 Augustus 2008 - 17:06

Hans Rakhorst:

heey

Kijk dat ziet er mooi uit alvast een goede reis zouden jullie niet aan citroen citroen toe komen, mag het van Margreet en Iwan ook vast wel in de voorpost op JV
    Groetjes Hans Rakhorst