Vrijdag 22 augustus 2008 - Reisverslag uit Neuberg, Duitsland van werkvakantiehongarije2008 - WaarBenJij.nu Vrijdag 22 augustus 2008 - Reisverslag uit Neuberg, Duitsland van werkvakantiehongarije2008 - WaarBenJij.nu

Vrijdag 22 augustus 2008

Door: Edwin & Ad

22 Augustus 2008 | Duitsland, Neuberg

Gisteravond lag iedereen er rond half 12 in. Eerst hebben we nog de kamers opgeruimd en wat dingen ingepakt. Vanochtend liep de wekker om 5 uur al weer af. Toen hebben we de laatste spullen ingepakt en de laatste troep opgeruimd. Om 6 uur stond ons laatste ontbijt in Kiskinizs klaar. Er stonden weer lekkere worsten klaar bij het ontbijt. Na het ontbijt was het al bijna tijd om te gaan. Eerst hebben we nog afscheid genomen van onze Hongaarse vrienden. Om 7:05 vertrokken we vanuit Kiskinizs richting Nijkerkerveen! Met 2 tussenstops waren we dicht in de buurt bij de grens Hongarije- Oostenrijk. Hier zit een straat met allemaal leuke winkeltjes. Daar zijn we even gestopt om wat inkopen te doen. Helaas waren er een aantal gesloten en viel het een beetje tegen. Toch hebben we nog het een en ander gekocht. Maar zijn al snel weer gaan rijden. Om ongeveer 15:45 hebben we de volgende stop gehad bij Amstatt hier hebben we wat gegeten, gedronken en van een mooi uitzicht genoten. Omdat er nog zo´n 350 km afgelegd moest worden konden we niet te lang daar blijven. Rond 16:15 zijn we daarom weer verder gaan rijden. Om ongeveer 19:45 waren we aangekomen bij het pension. Hier hebben we heerlijk gegeten: Patat met schnitzel!

Spelfouten zijn er inmiddels uit ;). Foto's komen eraan!

Tot morgen!

• 22 Augustus 2008 - 21:24

B & W:

Fijn dat jullie al zo'n stuk goed hebben kunnen afleggen... Helaas, je komt in een regenachting Holland aan maar goed..., om het goed te maken allemaal mensen die met armen om jullie heen staan en jullie zonnetje willen zijn! Trouwens jullie zijn wel lekker vroeg naar bed gegaan gister avond, valt me niks tegen :-) Slaap lekker alvast... liefs Berry & Winny

• 22 Augustus 2008 - 22:21

Fred :

Mooi dat jullie nog even een bericht hebben kunnen plaatsen! al lijkt het erop dat de schrijver al wat 'snapps' heeft verorberd... ( de Z is een Y geworden, of ligt het aan mijn laptop?....)
    Goede reis verder en tot morgen!

• 23 Augustus 2008 - 12:05

Willy Rakhorst:

Hey!! Wat een pech, geen fotos. Maar .. nog ong. 2 en een half uur, dan zijn jullie weer thuis, waar ( speciaal voor jullie thuiskomst) de zon schijnt.