Zaterdag 23 augustus 2008: Weer thuis! - Reisverslag uit Nijkerkerveen, Nederland van werkvakantiehongarije2008 - WaarBenJij.nu Zaterdag 23 augustus 2008: Weer thuis! - Reisverslag uit Nijkerkerveen, Nederland van werkvakantiehongarije2008 - WaarBenJij.nu

Zaterdag 23 augustus 2008: Weer thuis!

Door: Edwin & Ad

23 Augustus 2008 | Nederland, Nijkerkerveen

Hallo iedereen,

Nou we zijn weer thuis in Nederland.

Vanochtend om 9:00 zijn we vertrokken vanuit het pension in Neuberg. De reis was lang en hebben daarom ook een aantal tussenstops gehad met z'n allen, maar gelukkig hadden we het grootste gedeelte gisteren al gehad.
Om 17:30 reden we al zingend ("we zijn er bijna") Nijkerkerveen weer binnen! Toen we bij de Voorpost kwamen werden we ontvangen door een groep vrienden en familieleden. Dit vonden we erg leuk! Nadat we onze familie flink geknuffeld en gekust hadden, gingen we met z'n allen de Voorpost binnen. Hier hebben we de werkvakantie afgesloten met gebed. Daarna hebben we met z'n allen patat met snacks gegeten. Dit ging er vooral bij de vakantiegangers goed in. Tijdens de maaltijd was het erg gezellig want er was natuurlijk erg veel te vertellen!

We willen hierbij nogmaals iedereen heel hartelijk bedanken voor al het meeleven en volgen vanaf het thuisfront. Ook zijn we erg blij met de financiele steun, zonder dat was het nooit mogelijk geweest!

Maar houdt voorlopig de site nog even in de gaten want er volgen nog wat foto's bij de verschillende berichten!

Groeten van iedereen

• 23 Augustus 2008 - 19:18

De Buntjes:

wat fijn dat jullie weer thuis zijn
    alles weer zonder ongelukken bij de familie terug we hopen dat ad zijn voet weer over is
    groetjes wim gea jenneke marthijn gerco

• 24 Augustus 2008 - 11:19

Rini:

Luitjes wat ben ik blij dat jullie gezond en wel een goede terug reis hebben ontvagen.
    Mooiste moment was.....
    dat de meide in me armen
    vielen en een totalen ontlading los knapte....
    (IK HEB JE ZO GEMIST )

Allemaal welthuis.

Pa

• 02 September 2008 - 18:15

Margreet:

foto's ??!!

Van 11 t/m 23 augustus 2008 gaan 8 jongeren uit Nijkerkerveen onder begeleiding van een aantal Nijkerkers op werkvakantie naar Hongarije. Via dit blog houden wij u op de hoogte aan de hand van verhalen en foto's. Regelmatig terugkomen dus!

Actief sinds 11 Juni 2008
Totaal aantal bezoekers 19217