2 weken na de werkvakantie! - Reisverslag uit Nijkerkerveen, Nederland van werkvakantiehongarije2008 - WaarBenJij.nu 2 weken na de werkvakantie! - Reisverslag uit Nijkerkerveen, Nederland van werkvakantiehongarije2008 - WaarBenJij.nu

2 weken na de werkvakantie!

Door: Edwin & Ad

02 September 2008 | Nederland, Nijkerkerveen

Hallo iedereen,

Inmiddels is het alweer 2 weken geleden dat we terug zijn in Nederland. Ook hebben we alle foto's weten te bemachtigen en zodoende kunnen we alle foto's updaten. Inmiddels hebben we al weer wat nieuwe foto's geplaatst bij de verschillende berichten.

Houd de site en de plaatselijke kranten in de gaten want er zal binnenkort een informatieavond plaatsvinden waarin we u de resultaten willen laten zien en horen!

Groeten van iedereen.

• 02 September 2008 - 21:30

Aalt Rakhorst:

Hallo Edwin, geweldig dat je nog steeds jezelf inzet voor alles wat met de werkvakantie te maken heeft. Ik houd de kranten in de gaten en ben heel benieuwd wat er gaat verschijnen. Geen last meer van muggenbulten??

• 05 September 2008 - 06:01

Fred:

k`heb er zin in jongens, zo`n informatieavond.
    Jullie maken wel nieuwsgierig met "zien en horen!"

Van 11 t/m 23 augustus 2008 gaan 8 jongeren uit Nijkerkerveen onder begeleiding van een aantal Nijkerkers op werkvakantie naar Hongarije. Via dit blog houden wij u op de hoogte aan de hand van verhalen en foto's. Regelmatig terugkomen dus!

Actief sinds 11 Juni 2008
Totaal aantal bezoekers 19210